§1 Postanowienia wstępne
Użytkownik - osoba fizyczna lub prawna posiadająca konto w ramach serwisów prowadzonych przez Dostawcę.
Dostawca - firma Passion Digital, z siedzibą przy ul. Płockiej 5a, 01-231 Warszawa, NIP: 729-15-64-224 , Regon: 142624561.
Usługa - czynność wykonywana przez Dostawcę na rzecz użytkownika polegająca na zapewnieniu infrastruktury do tworzenia i użytkowania systemów typu IVR (ang. Interactive Voice Response) charakteryzująca się parametrami określonymi w §2 regulaminu i dostępnymi na stronach passiondigital.pl
System - ogół rozwiązań informatycznych Passion Digital, służących do zapewnienia Usług
Usługa Gotowa - Usługa, która została kompleksowo opracowana przez Dostawcę, nieudostępniająca klientowi dostępu do mechanizmów programistycznych.
Wydzwanianie - inicjowanie za pomocą Usługi połączenia z numerem telefonu sieci naziemnej, mobilnej lub VoIP.
§2 Charakter Usługi
1. Dostawca świadczy usługi w technologii VoIP bez możliwości bezpośredniego nawiązywania i odbierania połączeń przez Użytkownika
2. Dostawca zapewnia numery z wszystkich stref numeracyjnych w Polsce. Na podstawie odrębnych ustaleń istnieje możliwość uzyskania numeru infolinii 0801. Do każdej usługi przypisany jest dokładnie 1 numer telefonu.
3. Dostawca nie zapewnia oraz nie zezwala na inicjowanie jakikolwiek połączeń ze służbami ustawowo powołanymi do niesienia pomocy (numery alarmowe w myśl Prawa Telekomunikacyjnego).
4. Usługi świadczone przez firmę Passion Digital nie są publicznie dostępnymi usługami telefonicznymi w myśl Prawa Telekomunikacyjnego. Nie podlegają więc obowiązkom wynikającym z Art. 66, 67, 71 tejże ustawy oraz innych stosujących się do publicznie dostępnych usług telefonicznych.
5. Dostawca nie zezwala na tworzenie w ramach systemu usług bezpośrednio odpowiedzialnych za ludzkie życie, zdrowie lub mienie. Żadne z Usług Gotowych nie są numerami alarmowi, w myśl Prawa Telekomunikacyjnego, aczkolwiek dopuszcza się używane ich do całodobowego kontaktu Klienta ze związanymi z nim podmiotami, również w nagłych przypadkach.
§3 Konto i płatności
1. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto w Systemie. Wszytskie jego Usługi są przypisane do tego konta i w ramach salda tegoż konta rozliczne.
2. Użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych danych podczas rejestracji konta i wskazania adresu email do którego nie mają dostępu osoby trzecie.
3. Użytkownik może w każdej chwili skasować swoje konto poprzez poinformowanie o tym Dostawcy.
4. Dostawca może skasować konto Użytkownika bez podania przyczyny informując o tym Użytkownika nie później jak 14 dni wcześniej.
5. Dostawca będzie dążył do wyjaśnienia wszelkich budzących wątpliwości spraw jednocześnie zastrzegając sobie prawo do natychmiastowego zablokowania lub skasowania konta, jeżeli użytkownik złamał warunki korzystania z serwisu lub takiej czynności zarządzały upoważnione organy państwowe.
6. Zablokowane konto zostaje odblokowane, gdy wyjaśnione zostaną okoliczności, które byłby przyczyną podjęcia takiej akcji.
§4 Rozliczenia w systemie Panel Passion Digital
1. Aktualny cennik przestawiany jest klientowi przed rozpoczęciem współpracy.
2. Cennik może ulec zmianie w dowolnym momencie, użytkownik nie będzie powiadamiany o zmianie.
3. Zmiana cennika i parametrów usługi nie wpłynie już wykupione usługi. W wypadku zmiany parametrów i ceny usługi dostawca powiadomi w formie mailowej użytkownika, który będzie miał prawo rezygnacji z usługi.
4. Dostawca pobiera opłaty okresowe w postaci abonamentu jak i jednorazowe przy wykorzystaniu określonego parametru do którego należy: wdzwanianie, wydzwanianie, wysyłanie sms, rejestrowanie, rejestrowanie nagrań.
5. Opłata abonamentowa pobierania jest za pierwszy okres abonamentowy który wynosi jeden miesiąc w momencie wykupienia usługi.
6. Użytkownik nie będzie billingowany z góry i żadne opłaty poza kontem prepaid nie zostaną mu naliczone.
7. Numer telefonu po trwałym usunięciu nie będzie dostępny w systemie przez okres kilku miesięcy. Użytkownik może zwrócić się z prośbą o przywrócenie określonego numeru telefonu. Dostawca może przywrócić użytkownikowi numer telefonu jeżeli ten nie został wykupiony przez innego użytkownika. Numer telefonu w okresie niedostępności może być przywrócony tylko i wyłącznie na konto Użytkownika, który ostatni z niego korzystał. Przywrócenie ręczne numeru telefonu to koszt 599.00 zł brutto.
8. Opłaty za obsługę połączenia wychodzącego naliczane są w odstępach minutowych zgodnie z cennikiem usług abonamentowych.
9. Dostawca może naliczyć dodatkowe opłaty wynikające po skorygowaniu billingów telefonicznych i ich rzeczywistej wartości transakcyjnej.
§5 Gwarancja i dostępność
1. Dostawca nie odpowiada za żadne straty lub szkody faktyczne lub domniemane, jakie może ponieść Użytkownik w wyniku działania lub niedostępności Usługi.
2. Dostawca gwarantuje dostępność usługi na poziomie 97% w skali miesiąca. Jeżeli dostępność usług znajdzie się na niższym poziomie, Użytkownik ma prawo zarządać odszkodowania wysokości proporcjonalnej do podstawowej opłaty miesięcznej za Usługę, zależnej od ilości godzin w jakich system nie pracował.
3. Dostawca dokłada wszelkich starań by dane użytkownika zostały zabezpieczone przed utratą i wdrożył stosowne mechanizmy archiwizacji. Nie zwalnia to Użytkownika z konieczności przechowywania kopii zapasowych istotnych dla niego danych.
4. Dostawca obowiązuje się informować o zaplanowanych interwencjach serwisowych powodujących przerwanie pracy Systemu co najmniej 24h przez interwencją poprzez wskazane przez Użytkownika media.
5. Mając na uwadze dobro ogółu Użytkowników, dostawca zastrzega sobie prawo do niezaplanowanych interwencji serwisowych w wypadku awarii Systemu lub konieczności naprawy krytycznego błędu.
§6 Warunki korzystania z serwisu.
1. Zabrania się użytkowania Systemu w celach niezgodnych z polskim prawem w szczególności do czynów noszących znamiona oszustwa, złośliwego i powtarzającego nagabywania (tzw. stalking) lub godzących w dobra osobiste jakichkolwiek osób trzecich.
2. Zabrania się czynności mogących zachwiać stabilnością i dostępnością Systemu.
3. Zabrania się jakikolwiek prób nieautoryzowanego dostępu do danych i przełamywania mechanizmów bezpieczeństwa Systemu.
4. Zabrania się używania jakichkolwiek materiałów (w szczególności nagrań audio) na których wykorzystywanie Użytkownik nie posiada praw
§7 Postanowienia końcowe
1. Regulamin obowiązuje od 1 kwietnia 2015 do odwołania
2. Dostawca zastrzega możliwość zmiany regulaminu. O zmianie poinformuje na swojej stronie internetowej co najmniej 14 dni przed wprowadzeniem jej w życie
3. Wszelkie nierozwiązane polubownie spory będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby Dostawcy.